Ułatwienia dostępu

Jesteś tutaj:
  • Start

Aktualności

Reklamacje nieodebranych odpadów

Informujemy, że reklamacje nieodebranych odpadów, należy składać w ciągu 2 dni roboczych od dnia odbioru odpadów.

 

Reklamacje można je zgłaszać na kilka sposobów:

- pod numerem telefonu 22 782 22 32 bądź 797-004-898

- za pomocą maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

- za pomocą  formularza kontaktowego na stronie internetowej http://czystagmina.wieliszew.pl/kontakt;

- przez aplikację EVENIO - od niedawna dostępną, w której również dostępny jest harmonogram odbioru odpadów.

Jak poprawnie segregować odpady?

Należy pamiętać, że odpady segregowane muszą być wystawiane w workach na odpady. Jeżeli odpady segregowane wystawiamy w pojemnikach, w pojemniku musi być worek. Odpady, które będą w pojemniku na segregację luzem nie zostaną odebrane. Gałęzie, choinki muszą być przycięte i powiązane w snopki do długości 1 metra. Dłuższe gałęzie nie są odbierane.

W gabarytach można oddawać tylko ceremiczne elementy wyposażenia, elementy akrylowe nie są odbierane.

miski

 

Azbest 2022

W 2022 r. firma działająca na zlecenie Urzędu Gminy Wieliszew zdeponowała na składowisku odpadów 115,9 Mg wyrobów azbestowych. Projekt był realizowany w 40 % ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Wieliszew dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (wfosigw.pl) oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (nfosigw.gov.pl) w formie dotacji w kwocie 21.308,80 zł.

wfosnfos

wieliszew